دانلود رایگان کتاب ممنوعه و شیطانی رستاخیز مردگان pdf با ترجمه فارسی
نوشته شده توسط : حبیب

دانلود کتاب رستاخیز مردگان نسخه فارسی و ترجمه شده pdf

کتاب رستاخیز مردگان یا نکرونومیکون و یا کتاب دیوانه کننده القابی است که روی این کتاب نهاده اند.

نام دیگرش اما الضعیف است. نویسنده اصلی این کتاب فردی بدوی اهل شام به نام عبدل ال حضرت است. این کتاب در سال 699 نوشته شده است. بعضی ها میگویند که این کتاب معتبر بوده و بر اساس واقعیت نوشته شده و برخی دیگر نیز اعتقاد دارند که این کتاب صرفا یک اثر تخیلی است.

بعد از آنکه کتاب رستاخیز مردگان توسط ال حضرت به پایان رسید. بدن تکه تکه شده اش پیدا شد. دلیل و نحوه قتل نامعلوم بود. کتاب اصلی (نمونه دیگری از این کتاب توسط اچ پی لاو کرفت نوشته و در ژانر وحشت روانه بازار شد) شامل 7 جلد است. و در ارتباط با آینده بشریت پیشگویی هایی در آن گنجانده شده است. بنا به ادعایی تعدادی از پیشگویی های نوستر آداموس برگرفته از این کتاب است.

برای دانلود رایگان اینجا را کلیک کنید

*************

 

 

 برچسب ها کتاب های ممنوعه , دانلود رایگان کتابهای pdf ممنوعه و نایاب , کتاب های ممنوعه تاریخی و دینی نایاب pdf , دانلود رایگان کتاب‌ , لیست کامل کتاب های ممنوعه جهان , کتاب های ممنوعه ایران و جهان , کتابهای ممنوعه , دانلود رایگان کتاب , پنج کتاب ممنوعه شیطانی تاریخ , کتاب های نفرین شده و ممنوعه , فهرست کتاب‌ها و مطبوعات ممنوع در ایران , کتاب شجره ممنوعه , ۱۰ کتاب ممنوعه قرن ۲۱ , کتاب ممنوعه رستاخیز مردگان , مرموزترین و عجیب‌ترین کتاب‌های دنیا ,




:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: